ALIŞVERİŞ


Merhabalar. Bir alışveriş postuyla daha karşınızdayım. Son zamanlarda yaptığım kozmetik alışverişini sizlerle paylaşmak istedim. Oyleyse hemen başlayalıım!


Revlon - Colorstay Fondoten. Bunu en son watsons indiriminden almıştım ve almak için neden bu kadar geç kalmışım diye üzüldüm. Yakında bir inceleme postu gelecek :) İndirimli fiyatı 25, normali 50 tl idi sanırım.


Bu tatlı mı tatlı lip balm ise H&M den. Farklı renkleri de vardı, aynalı oluşu oldukça hoşuma gitti bir gidip bakın derim :) Fiyat: 9.90


Bu ürünleri ise Migros indiriminden yakalamıştım.
Öncelikle elseve şampuanı saçlarım çok yıprandığı için onarıcı özellikte olduğundan denemek adına aldım. Fiyatı 7 civarlarındaydı.
Neutrogena Yağsız Nemlendiriciyi de nemlendirici ihtiyacım olduğundan satın aldım ve yağsız oluşu değişik geldi. Şu anlık memnunum ve kokusu biraz ağır olsa da beni rahatsız etmedi. 7 tl civarındaydı.
Ve Garnier Neem özlü temizleme jeli ise benim 3. Tüpüm. Bıkmadan bittikçe alırım. Çok seviyorum. 3.90 a düşmüştü hemen kaptım.


Maybelline'in yeni çıkan lash sensational maskarasını da tabiki bulmuşken kaçırmadım. Şimdilik iyi anlaşıyoruz. İndirimli fiyatı 11 tl civarındaydı.


H&M'den de bu glitterı aldım, videolarımda belki kullanırım diye, bakır tonlarında bir renk. 5 tl

Maybelline 930- Nude embrace rengi ise çok guzel bir nude rengi. Fiyatı 12-15 tl civarındaydı.


Ve son olarak kozmetiğin içine bir de bir kitap sığdırayım dedim. Sade isimli bu kitap hayatımızdaki fazlalıklardan kurtulma yolları ve her açıdan daha sade yaşamamız için ipuçları bulunduran bir kitap, sevdim. 

Evet benim aldıklarım böyleydi. Umarım keyif alarak incelemişsinizdir. Aralarından kullandıklarınız veya almak istedikleriniz varsa yorumlarda paylaşırsanız memnun olurum. Görüşmek üzere! :)

Etiketler: , , , , ,