İNDİRİM ALIŞVERİŞİ (Gratis, Migros)


Günaydınn ve tekrar merhabalar. Bugün hepimizin çok sevdiği indirimlerden benim payıma neler düşmüş onları paylaşacağım. 
İlk olarak belirteyim ağız bakım ürünleri gratisten diğerleri ise migros indiriminden. 
Migroslarda gratis ve watsonslara göre çok daha fazla indirim vardı, indirim oranlarının da yarısı kadar denilebilir. Ben de bu fırsatı ihtiyacım olan ve bir süredir denemek istediğim ürünlerden yana kullandım. 
İlk olarak gratisten başlayacak olursam; 
Listerine advanced white; 8 küsür
İpana 3 boyutlu beyazlık diş macunu ise 9.90 ( büyük merakla aldım, bakalım vaadleri yerine getirebilecek mi) 
Migros'a geçersek;
8×4 deodorant: 3.45
Neutrogena Ayak bakım kremi; 5.90
Vaseline Aloe veralı sprey krem: 11
Neutrogena El ve tırnak bakım kremi: 5.90
Neutrogena ürünleri gratiste 19.90 gibi bir fiyat iken migrosta bu fiyata olması.. :) 



Ve aslında alışverişimin ilk üyesi bu gosh'un rose whisper isimli allığıydı. Almak hiç aklımda yoktu fakat bi kaç gün önce arkadaşım bana eylülden beri aradığını ve bir tane bulabildiğini söyleyip bana çok yakışacağını belirttiği için bir anda 1 tane de benim karşıma çıkınca da hemen almak istedim :))
Fiyatı 15.90

Benim indirim ganimetlerim bu şekildeydii, siz neler aldınız? Aralarında severek kullandıklarınız var mı? Yorumları bekliyorumm :) 
Görüşmek üzeree

Etiketler: , , , , , , , , , ,