Dudak Kalemlerim | colorsofduygu

   Herkese merhabalar. Bugün elimdeki dudak kalemlerinden bahsedeceğim. Ben dudak kalemlerini genelde ruj gibi kullanmayı seviyorum, öyle kullanıyorum.


Soldan sağa; flormar-203: pembe alt tonlu bir nude. Dudak kalemlerim arasına en son katılan dudak kalemi. Kalıcılığı gayet iyi. Orta kısım çıktıkça sanki metalik gibi durdu. Sevdiğim bir renk oldu.
Emly-206: en az kullandığım dudak kalemi sanırım. Mavi alt tonlu kırmızı olarak ifade edebilirim. Günlük olarak pek tercih etmiyorum ama fiyat performans olarak başarılı bir kalem. Mac - bespoken for: sahip olduğum en koyu dudak kalemim. Çok iddialı ve kopkoyu bir bordo. Sürmesi biraz zor, tüm dudağa uygulandığında bastırdıkça bazı yerler daha koyu kalabiliyor. 
Mac-in anticipation- ucunu açtıkça kalemin ucu biraz kurudu gibi, pek elim gitmiyor açıkçası.
Mac-chicory- Enn sevdiğim dudak kalemlerim arasında. Çok güzel bir kiremit rengi, uygulanması kolay ve dudağı kurutmuyor. Kalıcılığı oldukça başarılı. Göz bebeklerimden. 
Essence- satin mauve: chicory için söylediklerimin aynısı bunun için de geçerli, tabi çok daha uygun fiyatlısı. Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
Sephora-lovely lilac: çok güzel bir mürdüm rengi, içerisinde minik ışıltılar var, diğerleri gibi mat değil. Sürümü kolay. Sevdiğim renklerden.
Elimdeki swatchları aşağıdaki gibi.


Benim yorumlarım bu şekildeydi, siz aralarından hangisi beğendiniz ya da kullandıklarınız var mı? Paylaşırsanız sevinirim. Görüşmek üzere :)

Etiketler: , , , , , , , ,