EVDE BUHAR BANYOSU | Colorsofduygu


Buhar banyosu hem çok kolay hem de çok etkili bir yöntemdir. Cilt bakımında buharın etkisi çok büyüktür. Ciltteki ölü derinin atılması ve makyaj kalıntılarından arındırma konusunda oldukça başarılıdır. Cildi derinlemesine temizler ve varsa siyah noktaların ve bezelerin kolayca çıkarılmasına yardımcı olur. Ciltteki matlığı giderir ve canlı bir görünüme kavuşturur.
Benim nadir olarak da olsa yaptığım, çok başarılı bulduğum bir yöntemdir. 
Gelelim malzemelere;
1 orta boy kase içerisinde kaynamış su
1 adet Havlu.
Buhar banyosu yapımında bunlar yeterli malzemelerdir. Fakat içerisine sevdiğiniz aroma ve yağlar ekleyebilirsiniz. Ben nane kullanıyorum. Böylece hem daha ferah bir his oluyor hem de boğaz açıcı etkisi devreye giriyor. 
Havluyu başımıza kapatıp, yüzümüzü 10-15 cm yaklaştırarak 5-10 dakika bekletiyoruz. Daha sonra yüzümüzü kurulayıp tonikliyoruz. (ben buzdolabından çıkmış soğuk gül suyu kullanıyorum)
Ve biraz bekledikten sonra normal nemlendiricinizi kullanabilirsiniz. 
Bunu rutin haline getirerek 1-2 haftada bir uygulamakta fayda var.


Umarım yararlı bir post olmuştur. Görüşmek üzere :)

Etiketler: , , , ,