Flormar - Brush Cleanser

Öncelikle iyi akşamlar diliyor ve sözcüklerime başıyorum :) İlk defa bu markada deneyimlediğim fırça temizleyicisinden bahsedeceğim. Flormar giderek kendini aşıp yeni şeyler deniyor ve bu değişimi sevmeye başladım. Ürünün arkasında bir miktar fırçaya döküp masaj yaparak durulayın yazıyor ama ben hiç öyle uğraşmadan anlık olarak fırçamı temizlemek için kullanıyorum. Zaten fırçamı suya sokacaksam bunun bir önemi kalmıyor benim için. Üründen bir miktar alıp şekildeki gibi bir peçete veya pamuğa sürüyorum. Özellikle göz fırçalarında küçük olduklarından dolayı daha başarılı buldum. Mükemmel olmasa da anlık olarak işimi görüyor. Büyük fırçalarda kalıntılar bırakabiliyor. Bir de bi fırçamı talimata göre yapmayı denedim, elimde karıncalanmış gibi bir his bıraktı, o hissi hiç sevmedim ve o şekilde hiç kullanmayacağım da belli oldu. 
Şekilde adımları ve detayları mevcut. Fiyatını da göz önünde bulundurursak performansı iyi buldum.


Sizin kullandığınız temizleyiciler neler? Bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorum bırakırsanız sevinirim. Görüşmek üzere:) 

Etiketler: , , , ,