Note Kalem Farlar | Purple -Salmon

Merhabalarr. Note'un 2 al 1 öde kampanyasından payıma düşen iki adet kalem fardan söz etmek istiyorum. Bu kalem farlar bir süredir dikkatimi çekiyordu ama direniyordum, böyle bir indirimle almak çok içime sindi. Öncelikle renk skalasını çok beğeniyorum. Tüm renkler işe yarar ve temel renkler.



Benim seçimlerim 05 purple ve 03 salmon renklerinden yana oldu. Şu sıralar mor-mürdüm tonu renklere karşı bir sempatim var. Üstteki fotoğrafta da görüldüğü gibi purple rengini yemiş bulunuyorum :)


Kalemlerin yapıları yumuşak ve kremsi gibiler fakat göze sürüldüğünde tutunup kıpırdamıyorlar. Kolay kolay bozulmuyorlar. Purple rengi ile bir göz makyajı yapmıştım ve tüm gece gözümde sabit kaldı. Note ürünlerine kanım ısınmaya başladı diyebilirim, diğer ürünlerini de zamanla deneyimleyeceğim.
Note standlarına rossmannlardan ulaşabilirsiniz. Ben Süvari Kozmetikten edinmiştim.
Evet benim yorumlarım bu şekildeydi, siz bu marka ile ilgili neler düşünüyorsunuz? Sevdiğiniz ürünleri neler? Şimdiden teşekkür ederim. Görüşmek üzeree!

Etiketler: , , , , , ,