Elseve - Mucizevi Bakım Yağı

Selamlar! Bugün bahsedeceğimiz ürün son zamanlarda fazla tanınan bir ürün ama ben de yapmasam olmazdı. Olmazdı çünkü benim sürekli renk değiştirmekten yıpranmış, tabiri caizse samana dönmüş saçlarımdaki etkisinden söz etmemek olmazdı. Ürünü ilk aldığımda fotoğraflamıştım, bu süre içinde kullandım.


Ürünü öncelikle 3 şekilde kullanabiliyorsunuz. 
1- Saçlarınızı yıkamadan önce sürüp 10 dakika bekletebilirsiniz.
2- Yıkadıktan sonra nemli saçınıza sürebilirsiniz.
3- Saçlarınızı düzleştirmeden önce sürüp düzleştirebilirsiniz. 

Ben 3 şekilde de kullanıyorum. En sevdiğim özelliği yağ gibi vıcık vıcık olmuyor. Sürdükten sonra ellerinizden uçuyor. ( Ben o vıcık vıcıklığa katlanamıyorum.) Saçlarım kupkuruyken sürdüğümde ise saçlarımı hemen yumuşatıyor. Gerçekten mucizevi şekilde etkisini görüyorsunuz. Ayrıca boyalı saçlar için olduğundan renk koruyucu özelliği var.  Daha ne olsun :) 

Evet benim deneyimlerim bu şekilde oldu. Siz de bu ürünü kullandınız mı? Ya da buna benzer bir öneriniz var mı? Yorum olarak yazarsanız sevinirim :) 

Etiketler: , , , ,