Essence- stay natural concealer

Herkese merhabalarr. Bugün uzun süredir yazısını yazamadığım bi ürün paylaşacağım. Essence in bu kapatıcısını alalı bir kaç ay oldu, çekimini ilk aldığımda yapmıştım. Bir süredir deneyimliyorum. Bendeki rengi 01 soft beige.
İlk aldığımda açmak için kapağı çeviriyorum çeviriyorum yok ürün çıkmıyor o kadar çok çevirdim ki artık ümidi kesmiştim içi boş sandım :) neyse ki uzun uğraş sonucu ürüne ulaşabildim. 
Kapatıcı olarak bayılmadım hatta sürdüğümde tam olarak anlayamıyorum kapatıyor mu diye, sanki hep bi karartı duruyor gibi göz altımda. Yine de farkı oluyor tabiki ama istediğim sonucu alamadım, en azından sivilce izlerimi kapatsaydı bari.. :)  bittiğinde bir daha almayı düşünmüyorum, fiyatı ise oldukça uygundu sanırım 10tl civarındaydı. Evet benim deneyimim bu şekildeydi, şimdiden teşekkürlerr :)



Etiketler: , ,