DİADERMİNE - Ferahlatıcı yüz yıkama jeli

Merhabalaar! Bugun de Diadermine'in yüz yıkama jelinden bahsedeceğim. Bir süredir yeni bir yüz temizleyicisi almak istiyordum fakat erteliyordum. Aslında Neutrogena tek adımda yüz yıkama jelini (yazısını buradan okuyabilirsiniz) kullanıyorum ve aslında memnunum çok kolay temizleniyor ama bitmesine çok az kaldı ben de aynı işlevi gören başka bir markaya şans vermek istedim.
Daha bugün aldım ve hemen deneyip makyajımı temizledim, ilk izlenim olarak olumlu sonuç aldım. Jel yapılı olduğundan biraz değişik geldi ama yine de iyi köpürüyor. Bu tür jeller daha mantıklı geliyor bana çünkü temizleme suyu, sütü gibi ürünleri pamukla vs. silmek gerekiyor biraz zahmetli geliyor bana :)
Yüzümde bıraktığı hisse gelecek olursak ferahlattı mı 1 kere de tam anlayamadım ama yüzümü kurutmadığı kesin. Bu yönünü çok sevdim. Neutrogena yı çok sevmeme rağmen kullandığımda hemen nemlendirici sürme isteği hissediyorum anında nemlendirici kendini hatırlatıyor yani. Ayrıca Deniz mineralleri & Deniz yosunu özleri içermesini de sevdim kabından da bir ferahlık beliriyor sanki :)



*


Dediğim gibi ilk izlenimlerim bunlardı umarım fikrim değişmez ve böyle gider :)
Sizin bu ürün hakkında yorumlarınız neler?

Etiketler: , , ,