Real Techniques Fırçalar



Herkese merhabalar :) 
Real Techniques fırçaları artık bilmeyen yoktur herhalde :) Ben de uzun süredir istememe rağmen anca edinebildim ve çok mutluyum. Ancak çekim yapmadan önce dayanamayıp kullandım, fırçalar gerçekten övüldüğü kadar var.



Yüz makyajı için edindiğim fırçalar stippling brush ve expert face brush. 
Stippling brush; Fondoteni çok iyi yayıyor ve az ürünle çok iş başarıyor gerçekten. Azıcık bi ürünü tüm yüzüme güzelce yayıyor. Şimdiye kadar neden almamışım dedim ama artık benim :) 


Expert face brush; Bu fırçayı da çok amaçlı olduğu için seçtim pudra, fondoten, aydınlatıcı gibi ürünlerde kullanılıyor, fondoten için çok iyi olduğunu duydum fakat daha denemedim. Şimdilik pudra sürmek için kullandım ve memnun kaldım. Tüyleri gerçekten çok yumuşak ve sık, çok tatlı bir fırça :)


Ben bir de Real Techniques'in allık fırçasına taktım en kısa zamanda onu da edinmeyi düşünüyorum :)


Şimdi son olarak bir de göz fırçalarından oluşan seti edindim.

Soldan sağa ilk fırça farı yayıp karıştırma fırçası olarak kullanılıyor. 2. fırça ise ilkinin biraz küçüğü bir karıştırma fırçası. 3. fırçayı ben sivilcelerimin üzerine kapatıcı sürmek için kullanıyorum, dudak kalemi olarak kullanılabilir. 4. fırça bir eyeliner fırçası fakat biraz büyük sürerken pek rahat edemedim bu yüzden dudak kalemi olarak kullanmaya karar verdim. Son fırça ise kaş doldurma fırçası, benim pek kaş doldurma alışkanlığım yok fakat artık bu alışkanlığı edineceğim. 

Evett bugünlük benden bu kadar umarım beğenirsiniz ve edinmeyen varsa mutlaka edinmelii :)


Etiketler: , , , ,