Too Faced - Boss Lady Beauty Agenda

 

 Herkese uzuuun bir aradan sonra merhaba. Nasılsınız? iyisinizdir umarım :) Birden içimden bir post yazmak geldi ve saat, zaman dinlemeden başladım. Bu ilk postuma da ayıla bayıla aldığım Too Faced'in seti eşlik edecekti tabii. Evet setten bahsedecek olursam zaten muhtemelen çoğu instagram hesabında yılbaşı zamanında görmüşsünüzdür. Far paletinin içerisinde farklı, ışıltılı ve mat renklerden oluşan tam 24 adet far, 1 allık, 1 bronzer ve 1 aydınlatıcı bulunuyor. Ama benim enn sevdiğim ve eğlenceli bulduğum kısım AJANDA kısmı ve clutch gibi de kullanılabilecek çanta oldu. Zaten bayılırım böyle şeylere :)

 Şimdi farlardan bahsedecek olursam ben pigmentasyonlarını çok begendim, azıcık tozutuyor ama pigmenti yerinde. Bir de setin içerisinde çok merak ettiğim deluxe boy Better than sex mascara ve yine deluxe boy Melted matte - Sell Out ruj bulunuyor. Bu benim markadan edinmiş olduğum ilk ürün oldu. Bu yüzden merak ettiğim ürünlerin de içerisinde olmasını çok sevdim. Swatcları daha sonra paylaşırım.

 Fiyatına gelecek olursak normalde 350 tl ve öyle olsaydı muhtemelen almayacaktım tutacaktım kendimi. Ama başka bir palet almak için sephora'ya gittiğimde indirimde 245 tl ye düştüğünü gördüm hemen kaptım, her ne kadar yine çok uygun olmasa da bu indirim göz ardı edilemezdi :) (belki şu an hala varsa daha da düşmüştür fiyatı.)

 Eveet şimdi de görseller ;









En sevdiğim renk günlük kullanımda kesinlikle Spiked Cider oldu :*


Plum Pudding rengi efsane :*


Ne zaman sürsem soruldu, inanılmaz kalıcı :*


Şimdilik bir kez kullandım net yorumlarımı sonra aktaracağım :*


Eveet söyleyeceklerim bu şekilde, acaba bununla ilgili bir video da mı çeksem? lütfen yorum bırakmayı unutmayın :* 













Etiketler: , , , ,