The balm Meet Matt(e) Hughes - Charming




Herkese tekrar merhabalarr. Meşhur likit mat ruj çılgınlığına kaldığımız yerden devam ediyoruz. Benim de aylardır aradığım ve hiçbir yerde bulunmayan renklerinden biri olan charming rengini sonunda kısa bir süre önce buldum. Şimdii gelelim ürüne; yapısı yumuşacık, çok kolay sürülüyor ve özellikle kokusu harika. Miss gibi nane kokuyor ve sürüldüğünde hafiften dudakta güzel bir his bırakıyor. Sürdükten çok kısa bir süre sonra dudağa sabitleniyor. Rengi ise yine harika bir gül kurusu. Pastelin 20 numaralı çok sevdiğim likit rujunu kaybettim ve yerine bunu koydum adeta, onu da zor bulmuştum ama bir yerlerde karşıma çıkarsa alırım artık. Neyse, kalıcılık konusunda oldukça başarılı fakat her likit ruj gibi zaman geçtikçe ortalardan biraz çıkıyor tabi tazelemek gerekebilir ama bence öyle bile çok kötü durmuyor. Ayrıca dudakta kötü his bırakıp dudağı kurutmuyor. 
Soğuk havaların da gelmesiyle bolca bu ruju kullanacağım gibi görünüyor.
Aşağıdaki görsellerde kolumdaki swatchı ve dudağımdaki duruşu mevcut.




Son olarak,  Fiyatı 35tl fakat indirimde bulursanız tadından yenmiyor. İndirimli olarak 21tl gibi bir fiyata edinebilirsiniz.

Etiketler: , , , ,