Altın Yansımalı - Siyahlı Buğulu Göz Makyajı|colorsofduygu

Herkese merhabalar. Bugün bir makyaj postuyla sizlerleyim . Bu tür buğulu makyajlar hem hiç eskimiyor hem de yapması oldukça kolay. Bir davete, düğüne giderken rahatlıkla kullanılabilir.  
Bu altın yansımalı, siyahlı buğulu göz makyajına hemen geçecek olursak;

İlk önce far bazımı sürdüm ve gözlerimin kuyruk kısımlarına muntazam bir çizgi istediğim için bant yapıştırdım. Altın yansımalı bir rengi göz pınarlarına yakın olan kısma uyguladım. Daha sonra koyu kahve bir renk alarak gözlerimin kuyruğuna yakın olan kısma uygulayarak dıştan içe doğru ve katlanma bölgeme uyguladım. Daha sonra ise siyah bi far alıp gözlerimin en dip köşesine uyguladım (siyah fardan dolayı kahve rengi yokmuş gibi görünüyor ama var :) ) Sonra iyice birbirine karışması için boş bir karıştırma fırçasıyla güzelce karıştırdım. Alt kirpik diplerine de kahve rengi ve siyahı karıştırarak uyguladım. Ve Kirpiklerimi kıvırıp daha uzun görünmesi için maskara bazı uyguladıktan sonra rimelimi sürdüm. Ve buğulu göz makyajım hazır. 
Son olarak da dudaklarımda daha açık, nude bir renk tercih ettim.




Benim göz makyajım bu şekildeydi, umarım beğenmişsinizdir. Bir sonraki postta görüşmek üzeree :)

Etiketler: , , , ,