Pastel Day Long Lipcolor 20

Merhabalarr. Bugün Pastel'in kalıcı ruj serisinden olan 20 numara ile devam ediyoruz. Bu 20 numarayı bulan bir daha bırakmıyordu çünkü kolay kolay bulunmuyor. Ben de yeni yerler keşfedip bulunca çok sevindim. Fakat sanırım şu sıra yine ortalara çıkmış daha kolay bulunuyor gibi. Neyse gelelim yapısına. Sürümü çok kolay. Sürdükten birkaç saniye sonra sabitleniyor ve o andan itibaren ye,iç naparsan yap çıkmıyor. Mat rujlarda beni en korkutan şey dudağımı kurutmasıdır. Dudağım kuruyunca o gerilme hissiyle rahat rahat konuşamıyorum bile. Ama bunda öyle bir şey yaşamadım. 


Rengine gelecek olursak gül kurusu, kahve, nude gibi renklerden vazgeçemiyorum. Önceden pembe renkleri daha çok kullanırdım ama artık bu renkler vazgeçilmezim oldu. 20 numarada çok güzel bir gül kurusu. Ama bende sanki hafif kahve durdu. Dudak renginin değişiklik göstermesinden dolayı herkeste aynı duramayabiliyor. Ama çok sevdiğim, günlük kullanıma uygun bir renk. Şimdiden favori rujlarım arasına girdi bile.
Elimde ve Dudağımda duruşu aşağıdaki gibi;



Evet  benim yorumlarım bu şekildeydi. Siz pastel rujları hakkında neler düşünüyorsunuz? 
Bir sonraki postta görüşmek üzere, hoşçakalınn :)

Etiketler: , , , , ,