ALIŞVERİŞ (pastel,catrice,H&M,Koton..)


Merhabalar. Son zamanlarda yaptığım alışverişi paylaşmak istedim. Kozmetiğin yanı sıra birkaç parça da aksesuar alışverişi var. 

Pastel day long lipcolor / 15 
Mat rujları hepimiz çok sever olduk. Bu ruj da oldukça kalıcı ve çok güzel bir kahve rengi. Dudağa sürüldükten birkaç saniye sonra sabitleniyor. Aklımda 20 numarasını almak var ama kolay kolay bulunmuyor.
Fiyat 18 tl

Loreal İnfallible Matte Fondöten
Karma ciltli olduğum için mat yapıda fondotenler tercihim oluyor. T bölgemde gün içinde yağlanmalar olabiliyor. Bu fondoten özellikle burnumun parlamasını önledi. Şimdilik sevdiğim bir ürün oldu.
Fiyatı 40 liraydı fakat indirimle 25 tl gibi bir fiyata aldım.

Catrice Defining Blush 
Bendeki 100 numarası. Uygun fiyatlı ve çok soft bir renk. Görsel olarak çok beğendim, minik ve şık.
Fiyatı 13 tl. Rossmannlardan bulabilirsiniz.

Rival De Loop Meyveli Tırnak süsleri
Bu süsleri görünce baya bir sevindim. Böyle antin kuntin, renkli şeyleri pek severim. Kesinlikle almalıydım :) Daha kullanma fırsatım olmadı, böyle bir tabaka gibi duruyor sticker gibi değil. Duruşunu oldukça merak ediyorum.
Fiyatı 5 tl gibi bir şeydi. Rossmann mağazalarından bulabilirsiniz.

Kalyon Oje Kurutucu / Tırnak Eti Nemlendirici 
Bu benim ilk oje kurutucu adına aldığım bir ürün. Sıkıldığı an ojeyi iyi bir şekilde kurutuyor tek fıs yetiyor fakat çok yağlı. Yağlı hissi özellikle ellerimde hiç ama hiç sevmem, ama nedense buna bir ısındım. Ojeyi kuruttuğunu gördüğümden sanırım katlanabiliyorum. Kalanını ellerime yediriyorum, nemlendirmesini de sevdim.

H&M Aksesuarlar
Şu sıra H&M de indirim var. Şapka arkadaşımın hediyesiydi. Fiyatı 20 tl.
Eldivenlerse 2li şekilde 5 tl. İkisine de ihtiyacım vardı, iyi de oldu.

Bir diğer aldıklarım ise bu gold detaylı defter kalemlik seti, şemsiye ve toka oldu.
Şemsiye ve tokalar 5er tl. Defter seti 10 tl. Defter,kalem, kısaca kırtasiye takıntım olduğundan buna bayıldım.


Koton Bileklikler 
Gold detayları son zamanlarda çok fazla kullanır oldum. Bence çok şık duruyor ve havalı gösteriyor. Bu tür kelepçeli bileklikleri de kullanmayı çok seviyorum. Hazır bulmuşken ve indirimdeyken almamak olmazdı. Soldaki tek, sağdakiler de 2li şekildeydi. Toplam 20 tl ye almış oldum.

Şu sıra bir de beklediğim bir inditex indirimi var, onun için sabırsızlanıyorum :) 
Benim alışverişim bu şekildeydi. Umarım keyif almışsınızdır. Bir sonraki postta görüşmek üzere, Hoşçakalın!

Etiketler: , , , , , , ,