BLOG GÜNCELLEME | Colorsofduygu



Uzunca bir süre sonra tekrardan merhaba. Bir süredir vizelerdi, taşınmaydı derken bloguma fazla zaman ayıramadım. Bu süre içerisinde aklımın bir köşesinde blogum için bir şeyler yapmalıyım, değişim yapmalıyım gibi düşünceler dolaşıyordu. Eski ismim konusunda da net değildim içime bir türlü sinmiyordu. Bir süre düşündükten sonra ortaya Colorsofduygu çıktı ve bu isimle de devam edecek inşallah. Artık Bloga daha fazla zaman ayırıp aktif olacağım. İnstagram hesabımda da aktif olmaya çalışıyorum. Ürün fotoğrafları çekmek için daha elverişli ortam oluşturmaya çalıştım, çalışıyorum. Umarım her şey daha güzel olacak :)
İnstagram hesabıma göz atmak isterseniz @colorsofduygu

Siz yeni blog ismim ve tasarımım hakkında ne düşünüyorsunuz? fikrinizi belirtirseniz mutlu olurum :) Daha sık görüşmek üzere. İyi Gecelerr :)

Etiketler: , , , ,