ALIŞVERİŞ

Bir Alışveriş postuyla daha karşınızdayım. Bugün son zamanlarda yaptığım kozmetik ve cilt bakımı sayılabilecek ürünleri sizlerle paylaşmak istedim. 


Ürünlere gelirsek; 


İlk olarak Cosmetica indiriminden aldığım ürünler bu şekilde. Pantene'in bu belirgin bukleler için olan saç kremi, Toni&Guy Deniz tuzu spreyi ve Art Net'in Mac 217 ye muadil gösterilen fırçası. Özellikle bu fırçayı kullanmak için sabırsızlanıyorum :)


Yves Rosher online alışverişimden aldığım bu ikili. Ojeyi bir süredir kullanıyorum ve rengine, parlaklığına bayılıyorum. Bu yıl haki yeşili her şeye ilgim büyük :)
Kayısılı peeling ise uzun süredir aklımdaydı, düzenli kullanıp hakkında bir post yapacağım.


Diğer bir alışverişim ise gratisten. Bu kutuları içerisine fondöten, krem gibi likit ürünleri az miktarda yanında bulundurmak için oldukça kullanışlı ve yararlı buluyorum.
Real Tecniques Allık fırçasını da uzun süre isteyip son indirim alışverişimde edindim :)



Deodorant arayışım da Nivea'da son buldu. Daha önce hiç görmediğim bu yasemin çiçeği kokulusundan aldım. Fresh bir kokusu var ve pudrasız olması öncelikli tercihimdi.


Ve son alışverişim ise Rossmanndan. Isana'nın süt&ballı duş jeli, kokusu çok güzel.
Pastelin nude göz kalemi ve bir süredir olan eyeliner arayışım essence de son buldu, incecik ucuyla iyi anlaşacağımızı düşünüyorum.

Evet benim alışveriş postum bu şekildeydi, yorumlarınızı beklerim. Görüşmek üzeree! :)

Etiketler: , , , , , , ,