Sephora - Contour eye pencil

Merhabalar. Bir süre önce sephora'dan aldığım, sephoranın en iyilerinin bulunduğu kutudan çıkan göz kaleminden bahsedeceğim. 


Bendeki 01 black lace- mat. Kalemin yapısını sevdim. Oldukça yumuşak ve kolay sürülüyor. Renk yoğunluğu güzel ve mat bir ürün. Waterproof bir kalemim yoktu bu yüzden sevdim. Fakat benim göz kapaklarım düşük olduğundan ister istemez bulaşma yapıyor..... Waterproof falan dinlemiyor yani, napalım katlanacağız. Onun dışında kalıcılığı iyi, 12 saate kadar kalıcı olduğu yazıyor fakat o kadar süre denemedim.
Ayrıca asansörlü olsaymış daha iyi olurmuş dedim çünkü kalemtıraş ile açınca şekli bir değişti, hoş olmadı. Şans verilebilecek bir ürün olduğunu düşünüyorum.


*


Benim yorumlarım bu şekildeydi, şimdiden teşekkürlerr. Sevgilerr :)

Etiketler: , , , , ,