Vaseline - Nemlendirici Vücut Losyonu

Merhabalar. Vaseline'in ürünlerini son zamanlarda fazla sever ve kullanır oldum. Bu vaseline'in kullandığım ilk ürünü oldu. Nemlendirmesi iyi ve kokusu güzel. (Kokusunu bir şampuana benzetiyorum aslında ama çıkaramadım.) 
İçerisinde cildin temel besleyici maddelerinden A,E vitamin ve mineralleri barındırıyor.


Özellikle duştan sonra ve daha kuru olan bacaklarım ve kollarıma fazlaca uyguluyorum. Cildim uzun süre yumuşacık kalıyor. Şimdilerde ise vaseline'in bir başka çeşit nemlendiricisini deniyorum onun da yazısı gelecek. He bir de sprey nemlendiricilerinde fena halde gözüm var :)
Benim yorumlarım bu şekildeydi. Sizin favori nemlendiriciniz hangisi? Ya da bu markadan kullandığınız herhangi bir çeşitiyle deneyiminiz nasıl oldu? Yorum olarak bırakırsanız sevinirim. Görüşmek üzere :) 

Etiketler: , , , ,