MAC - Strobe Cream

18:08

Herkese yeniden merhabalar. Bu minik tatlı tüpü ben çok seviyorumm. Strobe cream'i elmacık kemikleri, burun, dudak üstü gibi istenilen yerlere aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz.  Fondotenle karıştılmış şekilde ya da tek başına kullanabilirsiniz. Ben yaz aylarına girmiş olmakla beraber, havalar da katlanılmaz hale geleceğinden fondoten kullanmak yerine bunu tüm yüzüme uygulamayı düşünüyorum. Yüzü sağlıklı ve canlı gösteriyor. Yani bence vaadini karşılıyor. 

Değişik bir kokusu var ama beni rahatsız etmiyor. Bendeki sehayat boyundan. 




Bence edinilmesi gereken bir ürün. Severek kullanıyorum. Fiyatı 40 lira civarındaydı.


Görüşmek üzeree :) 


You Might Also Like

5 yorum

  1. Tek basına cok ıslak durmazmı canım, bır denede fotola bakıyım merak ettım nasıl duracak .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durmuyor bolca sürmeyeceksin zaten, ince tabaka süreceksin. Elim üzerinde fotoğraflamştım atarım.

      Sil
  2. Canım öncelikle çekimler harika ve bence ıslak durmaz senin cildin maşallah çok güzel o yüzden ince süreceksin zaten. Dedigin gibi çok sağlıklı aydınlık görünüm verir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beniim. Senin cildin de güzell ama :*

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu takipteyim. sizi de kendi bloguma beklerim :)) http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çok teşekkürler. Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için yorumu yayınlamadan önce "Beni Bilgilendir" kısmını işaretlemeniz yeterli.