ESSENCE- MAXİMUM VOLUME MASCARA

Selamlarr! Bir süredir farklı markaların rimellerini denemeyi düşünüyordum. Özellikle rimel arayışında olmadığım bir gün öylesine gratise girdiğimde bir kaç parçayla birlikte bu rimele de şans vermek istedim. Aslında kabına vuruldum da denebilir, oldukça şık bir tasarımda. Farklı çeşitleri vardı fakat ben maximum volume olanından yana seçim yaptım.


Alırken üründen çok fazla bir şey beklemedim açıkçası. Fakat yine de kirpiklerimi ayırdı ve belli bir uzunluk verdi, sevdim sanırım. Beklemememin sebebi kirpiklerimin çok kısa olması. Kirpiklerime ne sürersem süreyim sanki hiç etki etmiyormuş gibi gözüme sürekli kısa görünüyor, istediğim göz alıcılığı bir türlü yakalayabilmiş değilim ve mucizevi bir ürün bekliyorum sanırım :) Hatta bu yüzden makyaj yaparken rimelimi bile sürmeyi unutuyorum çoğu zaman, o kadar kirpiğim yok gibi hissediyorum demek :P Biraz da üşeniyor olduğumdan kür uygulamaya da yeltenmedim hiç :( ama bir hırs yapıp denemeyi düşünüyorum bir ara. 
Ürünün fırçası elips şeklinde ve plastik.  ürünü içinde barındırıyor ve sürerken plastik kıllar kirpikleri ayırıyor.


Kirpiklerimin boş hali;

Essence maximum volume sürülmüş hali ise;



Evet kızlar benim yorumlarım bu şekildeydi, siz bu ürünü kullandınız mı? yorumlarınız neler? paylaşırsanız mutlu olurum :) görüşmez üzere, hoşçakalınn!

Etiketler: , , , , , , ,