The balm - Put a lid on it

 Günaydınn! Bugünki ürünü yüksek ihtimal çoğunuz biliyordur. The balm'ın put a lid on it göz bazı. Ben de bu bazı çoğu kişiye göre biraz geç edindim sayılır. Yılbaşından beri bu bazı kullanıyorum benim ilk ve tek göz bazım kendisi. O yüzden bir karşılaştırma yapamayacağım şimdilik.
Yorumlarıma gelirsek, biraz kaygan bir yapısı var sürüldüğünde biraz beklemek gerekiyor. Daha sonra farınızı sürüyorsunuz fakat bende bir alışkanlık oldu ben baz kullansam bile yine bir baz rengi oluştursun diye mutlaka açık renkli bir farı tüm göz kapağıma yayıyorum sonra göz makyajımı yapıyorum. Dediğim gibi ilk göz bazım olduğu için ben memnunum severek kullanıyorum gün sonunda pek kaymış, topaklanmış gözlerle karşı karşıya kalmıyorum.
Aşağıda elimde swatchlanmış şeklini de bulabilirsiniz.


Evet benim yorumlarım bu şekildeydi. Bir sonraki postta görüşmek dileğiyle, güzel bir gün olsuun :)





Etiketler: , , ,