Flormar - Passionate Dots Invisible Powder

Herkese tekrar merhabalarr. Flormar'ın severek kullandığım transparan pudrasından bahsedeceğim. Ben bu ürünü yazın almıştım fakat pek bilinçli şekilde almamıştım. Şimdilerde ise "iyi ki almışım keşke yedekleseydim" diyorum. 


Gelelim ürüne; Ürün Passionate Dots serisinden, toz bir pudra, içinde küçük bir pomponu var. Ben bununla da uyguluyorum zaman zaman. Hafif beyazlıklar bırakıyor ama ten rengim açık olduğundan sorun oluşturmuyor. Transparan da olsa aşırı pudra kullanan biri değilim ama bunu kapatıcımı sabitlemek için ve T bölgemin parlamasını önlemek için kullanıyorum. Kapatıcımın üzerine bunu geçince çizgilerime dolma yapmıyor. Ayrıca bazen sürdüğüm mat rujların üzerine de peçete koyarak bunu uyguluyorum ruju ve dudağı daha düzgün gösteriyor. Üstelik ben alırken fiyatı çok uygundu ve indirime girmişti 6 tl gibi bir rakamdı fakat sanırım şu an yok bu seriden.


İncelemem bu şekildeydi, bir sonraki postta görüşmek üzere :) 

Etiketler: , ,