Avon İndulgence - Chocolate Rose

 Herkese merhabalarr. Avon'un İndulgence serisinden Chocolate rose renginden bahsedeceğim. Öncelikle yapısı ve sürümü çok kolay, yumuşacık kremsi. Ben bu rengi gördüğümde tam olarak istediğim renk! Diye vurulmuştum. Fakat elime ulaştığında malesef ki sonuçtan pek tatmin olmadım. Serinin başka renklerini denemedim, koyu olduğundan sadece bu renk için mi geçerli bilemedim ama sürdüğümde bir şeffaflık oluşuyor dudağımda. Ne kadar kat kat da sürsem değişmiyor ve dudağımı hiç bir şekilde yalamamama rağmen sürdüğüm andan itibaren ağzımda acımsı tat oluşuyor ve bu hissi hiç sevmedim. Ben de son çare olarak rujun üzerine transparan pudra geçerek sürmeyi denedim yine bir derece iyi oluyor ama yine de çok kalıcı olmuyor.





Bendeki duruşu;


Evet benim yorumlarım bu şekildeydi, sizin de serinin diğer renklerinden kullandıklarınız oldu mu? yazarsanız sevinirim.  Teşekkürler :)

Etiketler: , , ,