Rimmel London- Lasting finish fondöten

Herkese merhabalarr. Rimmel London'ın fondoteninden bahsedeceğim. 25 saat kalıcı olduğunu idda ediyor bu yüzden kalın yapılı bir fondoten. Ben buna benzer bir fondoten kullandığım ve kalın yapılı fondotenleri sevmediğimi farkettiğim için yeni bir fondoten alma ihtiyacı hissetmiştim. Seçim yaparken çok fazla deneyip seçmeyi sevmediğimden öneri sonucu bunu almıştım fakat kalın yapılı olduğunu evde farkettim. Bendeki rengi 203 true beige. Bana koyu geldi, 1 kere kullandım, dışarı çıktığımda yüzümdeki olumsuz değişiklik farkedildi. Süngerle de denedikten sonra iyi bir sonuç almazsam bir daha kullanacağımı düşünmüyorum. Yine Rimmel London'ın mavi kapaklı fondoteni kullandığım tek fondoten olarak kaldı şu anlık. Yani yine arayış içerisindeyim.




Elimde gösterecek olursam;


Evet benim yorumlarım bunlardı, sizin de varsa eğer bir fondoten önerinizi alırım :) 
Görüşmek üzereee :)

Etiketler: , ,