Wet n wild - Rose bud


Herkese tekrar merhabalarr :) Bu gun kısa bir süre önce aldığım wet n wild'in Rose Bud rujunu paylaşacağım. Aslında Just Peachy rengini almak için girdiğim gratiste bulamadığım için bu rengi beğenip denemeye karar verdim. 


Mat bi ruj olduğundan dudak çizgilerime fazla doluyor fakat sanki bi süre sonra kremsi bi yapıya dönüşüyor. Dudağım da değişik bir ağırlık ve hafif yanma gibi bir his gibi tarif edebilirim.  Gerçi çok fazla ruj sürme alışkanlığım yok gibi ama bu ara hep sürmeye çalışıyorum çünkü ten rengim çok açık olduğundan çok solgun görünüyor. Renk olarak daha hafif pembe alt tonlu ruj almak istedikçe hep kırmızıya dönük rujlar almış olduğumu farkettim, bir ara da kırmızı renklere takmıştım ve o aradığım müthiş kırmızıyı hala bulamadım :)


Bir de son olarak kapak kısmından yakınanlardanım ben de. Gerçekten ne kadar dikkat edersem edeyim bulaşıyor :(




Elimde duruşu şu şekilde ; 


Şimdiden Teşekkürler, güzel bir gün olsun, görüşmek dileğiylee  :)

Etiketler: , , , , ,