Buğulu Göz Makyajı


Merhabalar! bu postum diğerlerinden farklı olacak. Sizlerle buğulu göz makyajımı paylaşacağım.  
Buğulu göz makyajı oldukça çekici ve sürekli ön planda olan bir göz makyajıdır, hiç eskimez.
Nasıl yaptığıma gelecek olursak;
İlk olarak the balm'ın put a lit on it göz bazını uyguladım. Daha sonra bi zemin olması için kremsi renkte bir far uyguladım (bunu yapmanıza gerek yok ben ilk kez yaptığım için denemek istedim.) Avon Far paletinden siyah rengi önce küçük bir göz fırçasıyla gözlerimin köşelerine uyguladım daha sonra bir karıştırma fırçasıyla dağıttım. Sonra bir göz kalemiyle kirpik diplerimden alt kirpiklerine doğru çizgi çektim ve bir far aplikatörü yardımıyla dağıttım. Daha sonra grimsi renk bir farı göz kapağıma uygulayarak dağıttım ve geçiş sağladım. 
Ve Rimel (Maybelline Colossal Go Extreme) uyguladım.
Göz makyajım bu şekildeydi.

  Ten makyajım ise ilk olarak Mac strobe cream ve Maybelline Affinitone fontoteni karıştırarak tüm yüzüme uyguladım. Göz altlarıma essence stay kapatıcı kullandım. (Sözde bir de kontür yapmaya çalıştım ama oldu mu emin değilim :D) Hot Mama allığı kullandım ve son olarak dudaklarıma Wet n wild - Just Peachy uyguladım.

Tüm Makyajım şu şekilde ;



























Evet benim makyajım bu şekildeydi umarım beğenmişsinizdir şimdiden teşekkürler :))

Etiketler: , , ,