Alışveriş - Victoria's Secret

00:00

Merhabalar. Uzun zamandır bloguma vakit ayıramıyordum fakat yeni bir alışverişle geri döndüm. Bundan sonra mümkün olduğunca vakit ayırmaya çalışacağım. 
Alışverişim Victoria's Secrettan oldu. 
Bakalım neler almışım?



MIDNİGHT EXOTİCS- DEEP BERRY
                                                                
 MIDNIGHT EXOTİCS- FORBIDDEN VANİLLA
                                                       
MIDNIGHT DARE - VÜCUT SPREYİ
                                                               
HEDİYE TESTERLAR

                                                             
Victoria's Secrettan aldıklarım bunlardı. Siz de bu şeker kokulara sahip olmak istiyorsanız hemen bir Victoria's Secret mağazasına koşun :) Bir sonraki postumda görüşmek üzeree

You Might Also Like

8 yorum

  1. Güle güle kullan aldıklarını tatlım. Vücut spreyini düşünebilirim aslında ;) Özledik seni valla. Aramıza iyi ki döndün. Postlarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim. Ben de çok özledim sizi ve blog alemini :) inşallah ara vermek zorunda kalmayacağım artık :)

      Sil
  2. yaz için en güzeli vücut spreyleri güle güle kullan çok güzel görünüyorlar:)

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin onceelikle aramiza urunlerin harika markasida ayni sekilde gule gule kullan heeepsinii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum tatlım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  4. Güle güle kullan tatlım , uzun süredir yoktun yapma öyle ıssız bırakma bloğunu.

    YanıtlaSil
  5. VS <3 seçimleriniz çok güzel :D http://morojesever.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çok teşekkürler. Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için yorumu yayınlamadan önce "Beni Bilgilendir" kısmını işaretlemeniz yeterli.