Neutrogena - Tek adımda yüz temizleme jeli

20:00

Neutrogena yine bizim için bir kolaylık sunmuş. Tek adımda makyaj ve yüz temizleme jeli. Bu jel sayesinde cildi ovalayıp tahriş etmeden kolayca temizleyebiliyoruz. Kullanımı ise çok kolay! Ne kadar yoğun makyajınız olursa olsun, birkaç sıkım elinize aldıktan sonra yüzünüze, kirpiklerinize kadar sürüyorsunuz ve sonra yıkıyorsunuz. İşte bu kadar basit, artık bu jel sayesinde makyaj yapmaya bile üşenmiyorum diyebilirim :)



               
                                         Peki siz bu jel hakkında neler düşünüyorsunuz? :)

You Might Also Like

8 yorum

  1. Makyaj temizleyicisini severek kullanıyorum, bu ürünü görünce gözlerim ışıldadı ama henüz almadım, yorumunda memnun kalmana da ayrıca sevindim en kısa zamanda alınacak ;) sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sayende alıp denemek için sabırsızlanıyorum! :)

    YanıtlaSil
  3. En kısa zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. Bir ara alıp bir köşeye atmıştım, bulup deneyeceğim hemen :)

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çok teşekkürler. Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için yorumu yayınlamadan önce "Beni Bilgilendir" kısmını işaretlemeniz yeterli.