PASTEL PRO FASHION LOVELY

19:04

 Pastel Pro Fashıon Lovely All in 1, kalpleri içindeki üç farklı rengi karıştırarak ister allık, isterseniz de far olarak kullanabilirsiniz. Bu allığı görünce aşık oldum diyebilirim, rengi ve içindeki minik kalpleri hemen beni kendine çekti :) Ayrıca çok doğal bir görünüm sağladı çok memnum kaldım. Üstelik fiyatı da bana uygun geldi, bu allığa Watsons'tan 18tl ye sahip oldum ve aldığım için çok mutluyumm.




                                            Bu şeker allığın bende nasıl durduğuna bir bakalım



Sizce de çok şeker durmuyor mu ?

You Might Also Like

13 yorum

  1. Ama ben bunu sürmeye kıyamam ki çok şeker. Güle güle kullan canım yüzüne de çok yakışmış ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bi de bana sor ya kullanasım gelmiyor hiç ama sanırım bundan depolicam :) çok teşekkür ederim canımcım

      Sil
  2. Güle güle kullan canım, bende alıcaktım aklımdaydı bu watsonsa girdiğimde ama unuttum diğer indirimleri görünce sanırım.. Çok yakışmış sanada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir dahakine almalısın bence :) çok teşekkürlerr :)

      Sil
  3. Çok çok çok tatlıııı güle güle kullan !! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çooookça teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  4. Çok şeker durmuş gerçektende tatlım güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  5. çok doğal durmuşşşş :) bayıldımmm! ben de aylar önce ilk gördüğümde almak için kendimi paralamıştım ama çok fazla allığım olduğundan israf olmasın diye alamamıştım, nasıl dayanayım şimdi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiim :) alınması gerek bence de, oldukça şeker :)

      Sil
  6. Kalpler çok şirin. :)
    Kullanmaya kıyamam diye almadım ben. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok şirin ama yanakta da çok şirin duruyooor :)

      Sil

Yorum yaptığınız için çok teşekkürler. Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için yorumu yayınlamadan önce "Beni Bilgilendir" kısmını işaretlemeniz yeterli.