Nail Art

18:27

Şimdi sizler için farklı bir nail art denedim, muhakkak boncuklarla yapan vardır tabii ama bu şekilde yapmak benim aklıma geldi. Bugün hafta sonu olduğundan ve ben de evde olduğumdan ne yapsam nasıl bir şey yapsam diye düşündüm ve ortaya böyle bir şey çıktı. Aslında boncukları alırken güzel olup olmayacağı konusunda tereddütlerim vardı ama yapınca oldukça hoşuma gitti. Yapımı da oldukça basit, ojeyi sürüp boncukları üzerine dökerek bu tırnaklara sahip olabilirsiniz :)






Ben Flormar-385'i sürerek denedim ama siz istediğiniz renkleri sürerek de yapabilirsiniz. 
Umarım siz de benim kadar beğenmişsinizdir :)

You Might Also Like

6 yorum

  1. Çok farklı ve bir o kadar da güzel olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımm :)

      Sil
  2. Çok yaratıcı bir fikir çok hoş olmuş , emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim beğenmen sevindirdi :)

      Sil
  3. Güzel olmuş ama biraz zor değil mi? Birşeylerle uğraşırken dökülür boncuklar .
    Hele benim gibi hor kullanıyorsan ellerini aman aman :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tırnaklarımla oynamayı, değişik nail artlar yapmayı seven biriyim. Böyle farklı bir şey yapmak istedim ve yaptım, zaten 1 saat sonra silip farklı bir nail art yaptım yani dökülme gibi bir durum olmadı :) teşekkürler bu arada :)

      Sil

Yorum yaptığınız için çok teşekkürler. Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için yorumu yayınlamadan önce "Beni Bilgilendir" kısmını işaretlemeniz yeterli.