MİM- KIŞA DAİR FAVORİLER

Merhabalar öncelikle beni mimlediği için Ela Göz arkadaşıma teşekkür ederim :)

Benim cevaplarım ise şöyle;

1)KIŞ DEYİNCE İLK AKLINIZA NELER GELİYOR?

*Soba ve üzerinde kızarmış tereyağlı ekmek

2)FAVORİ KIŞ AKSESUARIN NEDİR?

*Fular ve boyunluklarım

3) KAHVE Mİ? ÇAY MI? SALEP Mİ? 

*Çay ama kahve de ağır basar




     4) FAVORİ KIŞ MUMUN?

  *
Gül kokulu



  5) KIRMIZI RUJ MU ? EYE LİNER Mİ? 

  *Eyeliner !

                             

 6) EN SEVDİĞİN KIRMIZI RUJ ?

 * Kırmızı ruj fazla kullanmam


7) EN ÇOK GİYDİĞİN KAZAK ?

*Beyaz kazağım*

 8)EN SON ALDIĞIN KAZAK?

* Tiffany'den aldığım kırmızı kazak*


9) ÇOCUKLUĞUNDAN BİR ANINI BİZİMLE PAYLAŞ 

* 5 yaşlarında dedem beni Ankara'ya herkesten habersiz götürmüştü ve herkes seferber olup bizi aramıştı küçük olduğum için biraz korkmuştum daha sonra eve döndüğümüzde babamın küstüğü kişi ben olmuştum.
 

10) FAVORİ KIŞ OJEN HANGİSİDİR?

*Flormar-385 

11) KISA BOT MU ? UZUN BOT MU?

* Uzun Bot  

12) FAVORİ KIŞ PARFÜMÜN ?

* AVON-Far Avay  

13) FAVORİ KIŞ MAKYAJ ÜRÜNÜN ?

* Eyeliner ve rimelim 

14)FAVORİ KIŞ CİLT BAKIM ÜRÜNÜN?

* Dove Kremim* 

15) KIŞ MI ? YAZ MI ?

*Ben tamamen yaz kızıyım

Evet benim Kışa Dair Favorilerim bunlardı, şimdi benim mimlediklerime gelelim :)
mommyslifetime
Tek Aşk A*
Madame kokoş