Maybelline Newyork the Rocket Volume Express

23:21

Merhabalar sizlere bittikçe yenisini aldığım favori maskaram olan Maybelline Newyork the Rocket Volume Express'i tanıtacağım. Kirpiklerim normalde çok kısa ama bu maskara kirpiklerimin daha uzun görünmesini sağlıyor. Bu yüzden favorilerim arasında ve daha iyisini bulana dek favorilerim arasında kalmaya devam edecek.




                        Tabii kirpikleriniz zaten uzunsa çok şanslısınız. Bende anca böyle durdu





Sizin favori maskaranız hangisi?

You Might Also Like

10 yorum

  1. Kirpiklerin hiç de kısa değil bir kere!
    Benim de bittikçe yenisini aldığım maskara da Supershock :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) onu da bir ara denerim :)

      Sil
  2. O zaman bir sonraki maskaram bu olacak ,zaten herkes oldukça övüyor bunu =} Bence kirpiklerindede iyi durmuş ama özellikle alt kirpiklerinde kendini belli etmiş,güle güle kullan tatlım !! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) evet bence de :)

      Sil
  3. Bu maskarayı bir arkadaşım daha kullanıyor oda oldukça memnun bende merak ettim doğrusu :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Bence çok hoş durmuş, zaten birçok kişi bu maskaradan memnun. :) Ben Avon'un Super Drama'yı kullanıyorum şu sıralar ve çok sevdim. :)
    http://gorgeousappearance6.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) onu da denemeye calısırım :)

      Sil
  5. Benim de favorim maybelline maskaralar cat eyes da cok guzel hem uygun fiyatli hem de etkileri guzel. Blogunu da cok sevdim :)

    http://allwhitestuff.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denerim onları da :) çok teşekkürler :)

      Sil

Yorum yaptığınız için çok teşekkürler. Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için yorumu yayınlamadan önce "Beni Bilgilendir" kısmını işaretlemeniz yeterli.