Hot Huez Saç Tebeşiri

17:41

Saçlarınızda değişiklik mi istiyorsunuz? kaybedecek zamanınız mı yok? cevabınız evet ise şimdi sizlere tanıtacağım bu tebeşirlerle bunları gerçekleştirmek daha kolay ve pratik. Bu dört farklı seçenekle saçlarınıza sıra dışı bir görünüm katacaksınız.



                                           Sadece bir tutam saçınızı arasına alarak çekin  
Üstelik bunu yapmak için başkasına ihtiyacınız yok, ancak ben çekimlerimi arkadaşım üzerinde denedim siz bunu kendiniz de yapabilirsiniz.


                              Siz de bu tebeşirlere sahip olmak için Buradan sipariş verebilirsiniz

                                  Peki sizin bu şeker tebeşirler hakkındaki görüşleriniz neler?

You Might Also Like

10 yorum

  1. Ben de çok özeniyorum bu saç tebeşirlerine ya. Harika duruyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım gerçekten çok iyi oluyor :)

      Sil
  2. Saçlarım siyah olduğu için çekincelerim var ama çok özendim şimdi. Güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence pembe olan siyahta güzel durur, denemekten zarar gelmez :) teşekkürler

      Sil
  3. Bende almıştım ama bunlar kadar pratik değiller, fiyatıda pahalı teklisi için 20 tl ,değmez:/ nasıl olsa çok kullanmıcaz. Ama şekli ve pratikliği var işte.Güle güle kullan canım,tam çılgın işi ..:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim evet çılgın işi ama değişiklik için güzel birşey :)

      Sil
  4. süperr duruyorrr güzel olmuş :) bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2014/01/bitenlerrr.html

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı durmuş saçlarındaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım ama belirttiğim gibi arkadaşımın saçlarını kullandım :)

      Sil

Yorum yaptığınız için çok teşekkürler. Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için yorumu yayınlamadan önce "Beni Bilgilendir" kısmını işaretlemeniz yeterli.