FLORMAR ICY TOP

18:45

Merhabalar, tırnaklarımla ilgilenmeyi çok sevdiğim için bu postumda da sizlere bir oje tanıtacağım. Flormar yine tırnaklarımız için sıradışı bir çalışmaya imza atmış, ICY TOP- IT01. Böyle değişik şeyler dikkatimi çektiğinden görür görmez hemen aldım, iyi ki de almışım. Siz de tırnaklarınızın gözalıcı görünmesini istiyorsanız bir deneyin derim :)  


Bu ojeyi ister tek başına isterseniz de farklı oje üzerine sürerek kullanabilirsiniz. Ben çekim için tek başına kullanmayı tercih ettim




                                                  Bu oje hakkında sizin görüşleriniz neler ?

You Might Also Like

6 yorum

  1. Çekimler,tırnaklar, oje şahane! Maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim :) beğendiysen ne mutluu :)

      Sil
  2. Çok beğendiim :) Harika!
    Tırnakların da çok güzeel canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. Merhaba,

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler

    https://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çok teşekkürler. Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için yorumu yayınlamadan önce "Beni Bilgilendir" kısmını işaretlemeniz yeterli.