Yılbaşı Ojesi

13:22




   Yılbaşına uygun olması için böyle şeker bir nail art yaptım. Yeşil rengin üzerine beyaz renkle yaptığım bu çam ağacı, yılbaşının bu eğlenceli ve renkli atmosferine uyum sağlayacak bir de size sıradışı bir görünüm katacak.

    Evet şimdi de bu şeker mi şeker nail artı hangi malzemeleri kullanarak yaptığıma gelelim :


      Flormar ve Golden Rose ikilisi yine güzel işler çıkartmama yardım etti.


      Flormar: 310-Beyaz              
      Golden Rose: 217-Yeşil

You Might Also Like

18 yorum

  1. Bayıldım, çok başarılı olmuş ve tam da yılbaşına uygun. Ben maalesef beceremediğin için avonun nail art tırnak bantlarını kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canıım :) onlar da kullanışlı ve bazen kurtarıcı ;)

      Sil
  2. Tırnak yapın güzel olduğu için ojeler çok yakışıyor bayıldım çok şeker olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş :)

    Sevgiler..















    YanıtlaSil
  4. çokk beğendimm ellerine sağlık bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canım yazın çok güzel olmuş :) bi bloggerın yazısında yeni olduğunu ve yardımcı olması gerektiğini yazmışsın tanışıp yardımlaşabiliriz. ulaşırsan çok sevinirim. berna-kececioglu@hotmail.com - http://guzellikvebakimm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. çok tatlı olmuş ellerine sağlık, çok seviyorum ben de böyle süslemeleri ama pek yapabildiğim söylenemez:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürlerr :) zamanla olur umarım :)

      Sil
  7. Çok güzel olmuş, tırnaklarına çok yakışmış:)) Blogun hayırlı olsun bu arada:)

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel olmus ellerine saglik tirnaklarina yakismis :)
    Mutlu yillar, blog dunyasina hosgeldin :) bende bir acemi blogcu olarak sana hosgeldin diyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm :) hoşbuldum mutlu yıllaar:)

      Sil
  9. Merhaba Duygu .
    Öncelikle tırnak şekline öldüm bittim .Nazar değmesin .
    Bu tırnaklara çamur sürsen yakışır ehheh .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol beğenmene sevindimm, teveccühün :)

      Sil

Yorum yaptığınız için çok teşekkürler. Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için yorumu yayınlamadan önce "Beni Bilgilendir" kısmını işaretlemeniz yeterli.